Wrong Way

Turn back if u not sure !


Dulu,

Masa aku kecil, masih teringat jelas
Tiap jengkal kali aku melangkah
masih teringat jelas

Salah, dosa, hina,...
Semua adalah hak manusia

Dulu, masa2 kecilku
penuh dengan liku dan warna
Bapakku berpesan
untuk terus belajar hingga jadi seperti kamu
Penuh Semangat untuk membangun bangsa

Masih aku ingat
Lapang-lapang itu berubah jadi lumbung padi
Tanah-tanah itu berbuah jadi beton yg kokoh berdiri
kau bawa kami untuk terus berkeringat demi negri
kau bawa kami untuk terus berpikir demi adik-adik kami

Salah, dosa, hina,...
Semua adalah hak manusia

Pergilah Bapak-ku
Biarkan adik-adik dan aku yg meneruskan

Jejakmu adalah pelajaran bagi kami
Hitam seperti perkataan orang
tetap berharga bagi kami

Pergilah Bapak-ku
Kan kami camkan dilubuk hati kami

Doa dan harapan kami
dari Negeri untuk mu

3 komentar

  1. Nining Sutrisnaningsih  

    wuits.. wedrunnnn....puwisi ik..

    saya juga idola sama beliau....

  2. Nining Sutrisnaningsih  

    wuits.. wedrunnnn....puwisi ik..

    saya juga idola sama beliau....

  3. Anonymous  

    unfortunately..he's not my idol..but then again, i found that i don't have any idol who comes from politics world, bottom line :i just hate politics..hehe..

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)